- 8. Aceasta, când a redeenit linie de autobuz, şi-a păstrat indicativul
- 23. După retransformarea în linie de autobuz, 23-ul a devenit 49 pentru ca, apoi, să redevină 23
Următoarea etapă a fost atribuirea - unor trasee de autobuz înfiinţate după 1990 - a unor indicative corespunzătoare troleibuzelor. Să vedem câteva exemple:
- 24. Iniţial, 24 avea traseul Mănăştur (Bucium)-Mărăşti fiind, aşadar, inclus în fostul 34 rapid. Ulterior, a fost prelungit până la Snagov
- 22. E fostul 6 din anii '80 care, la prima reînfiinţare, a primit indicativul 66. Fiind flux redus de călători, ex. 6-le a fost desfiinţat şi reînfiinţat de mai multe ori, fiind, în prezent, deservit de microbuze
- 21. PMV-Bună Ziua. Linie inexistentă anterior
- 20. Este fosta 42 din perioada anului 1980, având traseul Teatru-Borhanci. Unele curse ale liniei M13 substituie linia respectivă deoarece 20-ul are doar câteva curse
- 19. PMV-Mehedinţi. Linie inexistentă anterior
În rest:
- o parte a fostelor linii 18 (Memo-Olimpic) şi 27 (Bucium-Clujana) sunt incluse în M26 (Chios-Cetatea Fetei)
- cel puţin o parte a fostei linii 33 (Bucium-Floreşti) se regăseşte în traseele M21-M26
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.