TRASEELE DESERVITE DE TROLEIBUZE
Din dorinţa de a evidenţia asocierea cvadruplă, voi păstra "grila" cu 5 itemi din postarea precedentă, chiar dacă, astfel, mă voi repeta (voi proceda la fel şi în următoarele două postări). Deci, cele 5 elemente, în cazul transportului cu troleibuze, erau următoarele:
- Numerele: de la 1 la 25
- Tipul de vehicul care le deserveau: troleibuze
- Culoare fonturilor pe tabla de traseu: negru pe fond alb
- Culoarea tipăriturii pe biletele de călătorie: negru pe fond alb; cel puţin unele (dacă nu toate) aveau 4 călătorii
- Preţul / călătorie: intermediar; altfel spus, biletele de troleibuz erau mai ieftine ca cele de autobuz, dar mai scumpe ca cele de tramvai => posibilitatea de a folosi bilete de troleibuz pe tramvai, dar imposibilitatea de a le folosi pe autobuz
Relaţia dintre numerele vechi de traseu şi cele de după reformă era următoarea:
- 1 a rămas
- 30 a devenit 2 (vechiul 2 nu mai exista din vara lui 1987, aşa că "poziţia" respectivă era vacantă
- 3 a rămas
- 4 a rămas
- 4 barat a devenit 5
- 26 a devenit 6
- 26 barat a devenit 7
- 8 a rămas
- 35 a devenit 9
- 41 a devenit 10
- 14 a rămas
- 25 a rămas
Numerele vacante 11-13 şi 15-24 arată clar că se intenţiona o extindere masivă a transportului cu troleibuze, intenţie existentă, încă, şi în anul 1993. Din 1994, însă... Excepţie face noul traseu 5 care, însă, se suprapune, în mare măsură, cu 8 (redevenit, între timp, autobuz).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.