De la Lunii la Sigma:
De la Sigma la Pasaj Iorga:
De la Pasaj Iorga la Cipariu:
De la Cipariu la Regională:
De la Regională la Voiteşti
De la Voiteşti la Abator. Străzile înguste + şantierele existente (pe partea stângă a sensului de mers, motiv pentru care nu sunt vizibile) = probleme în abordarea virajelor. Încă o dovadă că, şi la Cluj, e nevoie de tren rutier (autobuz solo cu motor puternic şi şasiu ranforsat) + remorcă distinctă, cu toate roţile viratoare:
De la Abator la staţia anterioară Clujanei. Se poate observa clădirea nouă a Colegiului de Muzică Sigismund Toduţă. Cu toate avantajele existente, îmi vină să urlu de nervi când mă gândesc că instituţia a fost mutată din nişte locuri care aveau un romantism pronunţat (mai ales locaţia Săvineşti, dar şi Avram Iancu) într-un loc unde poluarea fonică are nivel ridicat, iar în sala festivă a acestuia se aud - destul de clar - toate autobuzele care
- fie circulă pe "36"
- fie merg spre / dinspre Garajul de pe Plevnei
De la staţia Anterioară Clujanei la Pod Clujana:
De la Pod Clujana la Bobâlnei. Se oate observa că în staţia numită Halta Mărăşti nu opreşte:
De la Bobâlnei la Terapia:
Şi de la Terapia la ERS CUG. Se poate observa cum, înainte de ERS CUG, 837-le a "sărit" unele staţii:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.