vineri, 26 august 2016

SECERA INCOMPLETĂ ŞI AVIOANELE ÎNDRĂGOSTITE

5-ul. Sau, dacă e să aplicăm şi aici porecla dată notelor, asta ar fi Secera. Gară-Aeroport. O linie de troleibuz despre care gurile rele afirmau că a fost înfiinţată cu scop electoral şi care, iniţial, avea regim de linie expresă (rapidă) pe tronsonul IRA-Aeroport. De altfel, pe orarele afişate în staţii figura ca 5 Expres, dar pe afişajele troleibuzelor nu. Ulterior, s-a luat decizia ca 5-ul să oprească în toate staţiile, motiv pentru care "expres" a dispărut din denumirea oficlală a liniei.
Încep lucrările la Podul Traian, lucrări care afectează şi Secera. Dacă în cazul Lebedei Cocoşate este vorba de reactivarea unei linii desfiinţate nu foarte demult (2) şi considerarea ei ca deviere a unei linii existente (3S, dar afişată ca 3 pe troleibuze; oare nu încăpea S-ul???), aici lucrurile sunt mai puţin supărătoare deoarece, pe undeva, actuala Seceră incompletă este, pe undeva, o prelungire - spre Aeroport - a fostei Secere a anilor '90 (ex. 4 barat: IRA-PMV). Pentru început, o filmare din 158 de la Semaforul Piteşti la Staţia Şcolii Traian Dârjan (şcoala nu se vede deoarece eram pe partea opusă uşilor):

urmată de o filmare de la Traian Dârjan la Aeroport:

Ajuns acolo, am surprins două "avioane îndrăgostite":

Să fi fost ceva incident?? Să revenim la transporturile terestre. Vine 165. Filmarea care urmează este de la Aeroport la Crinului:

Iar ultima de la Crinului la PMV: 


La Aeroport, un pasager întreabă şoferul: "Merge la Gară?". Dacă, pe afişajul troleibuzelor ar scrie 5S în loc de 5, astfel de întrebări nu ar mai avea loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.