Traseul (indiferent dacă este vorba de un joc traseu-noroc, abilitate sau strategie) poate fi scop în sine, mijloc sau consecinţă. De asemenea, la jocurile traseu-noroc pot fi situaţii în care pentru un personaj traseul să fie mijloc (fiindu-i permisă deplasarea în orice direcţie), iar pentru celelalte scop în sine. În cazul în care traseul este scop în sine, sunt două aspecte care individualizează jocurile traseu-noroc cu traseu ca scop în sine de jocurile traseu-noroc în care traseul este mijloc, consecinţă precum şi de jocurile de abilitate şi cele doar de strategie care implică parcurgerea unui itinerar:
- modalitatea de finalizare a traseului.
- deplasările suplimentare, indiferent dacă sunt implicite (aceeaşi distanţă indiferent de situaţie) sau condiţionate (distanţă variabilă, în funcţie de situaţie).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.