Exemplu de nivel de tip 1 autentic. Deşi tipul 1 nu e atât de bine definit ca tipul 2, există unele caracteristici care pot fi considerate definitorii pentru nivelele de tip 1:
- Caracterele-chei sunt coliniare pe orizontală, de preferinţă echidistante şi alăturate.
- Acestea nu se află pe o platformă cu piloni sau pe o platformă situată chiar deasupra uneia cu piloni
- În spatele cheilor nu se află niciun gardian
Cu toate acestea, pentru a se putea vorbi de un "tip 1 autentic" mai sunt necesare următoarele condiţii.
- "Cheile" trebuie să fie măcar echidistante, dar se recomandă să fie şi alăturate.
- Acestea să fie pe partea inferioară a unei platforme cu rol de acoperiş
- Acoperişul trebuie să fie de tip "zidărie" / margine, adică să nu se poată trece prin el.
- Personajul principal trebuie să nu se poată sui pe acel acoperiş
- Distanţa de la acoperiş la partea cea mai de sus a suprafeţei de joc trebuie să fie de minim două unităţi.
- Sub acoperiş trebuie să fie un conveier, la 5 unităţi distanţă măsurate între partea de jos a acoperişului.
- Pe conveier, sub chei, trebuie să baleieze un gardian.
- De la marginile acoperişului trebuie să pornească doi pereţi descendenţi perpendiculari pe acesta . Aceşti pereţi trebuie să flancheze conveierul.
- La baza pereţilor laterali trebuie să fie un plafon intermediar. Acesta trebuie să fie sub nivelul conveierului şi trebuie să aibă un spaţiu ca să permită intrarea personajului principal în "separeul" unde sunt cheile.
- Distanţa de la plafonul intermediar şi pardoseala care constituie marginea inferioară a suprafeţei de joc trebuie să fie minim două unităţi.
VA URMA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.