joi, 22 ianuarie 2015

MODELUL CONSTANŢEI? SE PARE CĂ DA

Cine:

  • a fost la "mare" în perioada anterioară anului 2002
  • este atent la indicativele liniilor metropolitane clujene
nu poate să nu remarce o anumită asemănare între numerele traseelor de pe litoral şi cele din zona metropolitană clujeană. Asemănarea vizează legătura dintre:
  • indicativul de traseu
  • punctul cardinal al capătului exterior (adică a celui care nu e pe raza municipiului reşedinţă de judeţ)
Astfel, teoretic, în cazul Constanţei legătura era următoarea:
  • intervalul 10-19: linii care merg la sud de Constanţa; 18 şi 19-le nu mi le amintesc, dar restul da
  • intervalul 20-29: linii care merg la nord de Constanţa; cea mai cunoscută era 23
  • intervalul 30-39: numere nealocate: teoretic, trebuiau să fie la vest de Constanţa 
iar în ceea ce priveşte numerele interioare (adică în Constanţa), acestea erau în intervalul 1-9 pentru autobuze, 40-99 pentru troleibuze (nu ştiu să se fi ajuns mai sus de 52) şi de la 100 în sus pentru tramvaie

În cazul zonei metropolitane clujene:
  • sudului i se alocă numerele de la M11 la M19
  • vestului de la M21 la M29
  • nordului de la M31 la M39
  • estului de la M41 la M49
cu precizarea că această corespondenţă vizează, acolo unde e posibil, şi linia urbană inclusă. De exemplu:
  • M31 include linia 31
  • M39 include linia 39

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.