vineri, 8 ianuarie 2016

FURTUNA DE PE FORUMUL PROFESORILOR

Lansarea celor 3 variante de plan-cadru pentru gimnaziu - în data de 23. 12. 2015 - a stârnit "cod roşu" pe forumul profesorilor. http://forum.portal.edu.ro/index.php?s=87b455b0fc6d6aec3af4659bc73edccf&showtopic=220880. Aşa o furtună încât s-a postat şi în noaptea de Crăciun şi în cea de Revelion. Deşi am urmărit discuţiile, m-am mulţumit să postez doar o propunere a celor de la ISE din anul 2009. De ce nu am fost mai activ? Dintr-un motiv foarte simplu. Eu am nişte idei foarte clare şi nu agreez absolut deloc ideea să intru în polemici inutile. Ba mai mult. Pe acel forum au avut loc şi atacuri la persoană. Ori, dacă noi, profesorii, folosim un astfel de limbaj în spaţiu public (că forumul poate fi accesat de absolut oricine doreşte treaba asta), atunci ce pretenţii putem avea de la elevi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.