sâmbătă, 25 iunie 2016

11S2 ŞI 550

INTERSECŢIA EROILOR - ŞTEFAN CEL MARE. 

24.06.2016

Mă întâlnesc cu un grup de băieţi din 11S2 pe care îi mai întreb dacă au văzut "troleul nou". De fapt, corect ar fi "troleele noi" deoarece, în mod normal, ar fi trebuit să sosească minim 2 din cele 20 (numere de parc: 101-120), însă, respectivii nu l-au văzut. Nici nu-i de mirare, ţinând cont că 101-le (care circula pe linia 25) a avut probleme. Am început să discutăm despre autobuzele electrice, despre posibilitatea încărcării rapide a bateriei - cu avantajele şi dezavantajele aferente. la un moment dat, apare 550. Acesta avea:
  • afişaj matriceal cu linia 30 şi cu capetele de linie aferente (Grigorescu, respectiv Aurel Vlaicu)
  • afişaj letric (mai pe româneşte "tablă") cu linia 40
Evident, traseul pe care circula era 40-ul. Că, doară ţine de Coloana Centru, deşi locul lui ar fi la Coloana Specială. Şi, cum "Centru" deserveşte, printre altele, liniile 40 şi M16 (40 fiind inclus în M16), 550 va mai fi văzut şi acolo.
Sper că, dacă mai sosesc astfel de midibuze, acestea să intre la "Specială" şi să circule pe liniile:
  • 22
  • M13 (în Weekend; în zilele lucrătoare e deservit de "Metropolitană")
  • M33 (idem M13)
  • M45 (unul din vehicule, celălalt fiind autobuz de la Coloana Metropolitană)
  • M38
  • 1.1 - 1.7
  • 2.1 - 2.8
acestea din urmă fiind destinate persoanelor cu dizabilităţi. În prezent, pe traseele 1.1 - 1.7, respectiv 2.1 - 2.8 circulă microbuzele 400, respectiv 408, dotate cu lift pentru cărucioarele cu rotile. Totuşi, odată şi odată, pe traseele regulate speciale ar trebui să intre autobuze, chiar de capacitate mică, dar să fie autobuze, nu microbuze. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.