joi, 30 iunie 2016

837 PE 50

Ieri, 837 a circulat pe 50. De când au apărut cursele spre Emerson, a vedea articulate pe trasee pe care, altădată, acestea nu apăreau nu e o noutate. Seria de filmări din 837 a început din zona Giratoriului Lunii şi s-a terminat...la fostul ERS CUG deoarece, în ultimele staţii, autobuzul nu a oprit. Nici nu avea de ce, ţinând cont că nici nu a urcat, nici nu a coborât nimeni. De altfel, la ERS CUG am fost dor doi pasageri: eu şi încă o fată. Eu în segmentul B, ea în segmentul A.

De la Lunii la Sigma:

De la Sigma la Pasaj Iorga:

De la Pasaj Iorga la Cipariu:

De la Cipariu la Regională:

De la Regională la Voiteşti


De la Voiteşti la Abator. Străzile înguste + şantierele existente (pe partea stângă a sensului de mers, motiv pentru care nu sunt vizibile) = probleme în abordarea virajelor. Încă o dovadă că, şi la Cluj, e nevoie de tren rutier (autobuz solo cu motor puternic şi şasiu ranforsat) + remorcă distinctă, cu toate roţile viratoare:


De la Abator la staţia anterioară Clujanei. Se poate observa clădirea nouă a Colegiului de Muzică Sigismund Toduţă. Cu toate avantajele existente, îmi vină să urlu de nervi când mă gândesc că instituţia a fost mutată din nişte locuri care aveau un romantism pronunţat (mai ales locaţia Săvineşti, dar şi Avram Iancu) într-un loc unde poluarea fonică are nivel ridicat, iar în sala festivă a acestuia se aud - destul de clar - toate autobuzele care 

  • fie circulă pe "36"
  • fie merg spre / dinspre Garajul de pe Plevnei


De la staţia Anterioară Clujanei la Pod Clujana:


De la Pod Clujana la Bobâlnei. Se oate observa că în staţia numită Halta Mărăşti nu opreşte:

De la Bobâlnei la Terapia:

Şi de la Terapia la ERS CUG. Se poate observa cum, înainte de ERS CUG, 837-le a "sărit" unele staţii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.