luni, 11 iulie 2016

MEDIA 3

Dacă, în anul şcolar 1998-1999 cineva ar fi zis că eu am încheiat cu "3" pe cineva, nimeni nu s-ar fi mirat, dat fiind faptul că eram "rău la note". Acum, însă, respectivul sau respectiva nici nu ar fi crezută. Şi, totuşi, cum a fost posibil să apară o medie de 3? Simplu. Este media traseelor de troleibuz cu care am călătorit duminica. Un "lacăt" (6) şi două "croşete" / "beţe" (doi de 1) dau un "cocoşat" (3). Sau o "motocicletă" cum se exprima - foarte plastic - un fost coleg de matematică, acum profesor la "Teologie". 

Pentru început, o filmare din 190 care a circulat pe Linia Lacătului. Se poate auzi cât de gălăgioasă e climatizarea. Ca să nu zic ce frig băga:

Răcorit de-a binelea (noroc cu jerseul pe care îl am tot timpul la mine) aud o goarnă. Ce vine? 150. Pe ce linie? A Croşetei. Adică pe linia pe care circulă foarte des. Se poate auzi cum, din când în când, zăngăne geamul de lângă mine:



Ajuns la Clujana, am filmat calea ferată unde presupun că, în urmă cu 72 de ani, au avut loc adevărate drame:

Mă întorc cu 176 care, evident, circula tot pe Linia Croşetei. Din punctul meu de vedere, 176-le se ţine bine pentru vârsta pe care o are (e fabricat în 2004):



Venind cu 176-le mă gândeam cum ar fi să se reînfiinţeze linia 14. Un traseu pe care eu (şi nu numai) îl văd absolut necesar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.