- 20-49 subseria 2?
- 19-54?
Modeste. Însă cireaşa de pe tort e 89-87-le:
Adică vagonul hibrid clasa a doua - bar. Logic, seria ar trebui să fie 85-76. Practic, având în vedere existenţa vagoanelor cu spaţiu special codificate ca şi cum nu ar avea acel spaţiu, 89-87-le ar putea fi 28-87 sau chiar 27-87, dat fiind faptul că "27" e o poziţie rezervată fără a se specifica pentru ce (marcajul cu litere începe cu B, deci, ca şi la un vagon de clasa a doua obişnuit). Cu atât mai mult cu cât, pe IR 1746, au fost cazuri când 89-87-le a circulat fără barman fiind, aşadar, echivalent cu un 27-87. Altfel spus, un vagon de clasa doua cu mai puţin de 8 compartimente (în cazul de faţă 6 compartimente virtuale, adică echivalentul a 6 compartimente), având în vedere că vagonul e salon. În situaţia în care barul e funcţional, în 89-87 e o vânzoleală continuă. Deşi preţurile sunt mari, mulţi îşi mai iau câte ceva de acolo, sporind disconfortul celor care au locuri acolo. Cum s-ar putea remedia treaba?
Vagon 89-87. 61-le de la început nu e corect (ar trebui 50), dar e pus ca vagonul respectiv să poată circula în Ungaria fără să fie nevoie de atâta hârţogărie |
- introducerea unui vagon 88-xx, adică a unui vagon restaurant; dacă nu s-ar fi retras toate 88-42-urile (multe au fost chiar tăiate), problema ar fi fost - teoretic - rezolvată
- transformarea actualului 89-87 în vagon-discotecă şi introducerea - pe trenurile de mare - a cel puţin un astfel de vagon
Să fie clar! Mulţi dintre cei care merg la mare, o fac ca să se distreze, iar distracţia începe odată cu drumul. De ce să nu se dea posibilitatea celor care vor să se distreze pe drum să o facă fără să creeze disconfort pasagerilor care vor să călătorească liniştit?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.