- 033 s-a ales cu faţa distrusă complet
- 76-le a fost aruncat de pe linie
şi - mai grav - au fost răniţi. 76-le a revenit repede. 033, însă nu. Deja în cadrul unuia dintre forumurile pasionaţilor de transportul în comun se punea problema dacă 033 va reveni sau va dona piese. Apăruse informaţia - nu ştiu cât de adevărată - că 033 donase spatele lui 010. Ei bine, se pare că preţul ridicat al electronicii lui 033 a fost factorul care a determinat repunerea acestuia în funcţiune. Mai jos, se poate vedea o filmare făcute de mine din 033:
Odată ce apăruse informaţia - la nivel de zvon - că 033 va fi "pus pe roate" a apărut o altă informaţie - tot la nivel de zvon: aceea că 463 a donat faţa lui 033 ca acesta din urmă să poată circula. Oare e adevărat? Sau e scorneala cuiva? Cert este că, de când a apărut acest zvon:
- niciun pasionat nu l-a mai zărit pe 463 circulând; asta în condiţiile în care, înainte a fost văzut pe M41*, pe M26* şi chiar şi pe M39 (era în perioada anterioară Ares-urilor)
- în PMUD figurează 9 Roissybus-uri din cele 10 iniţiale; => 463 nu figurează ca fiind casat, singurul Roissybus care nu mai e autobuz, ci troleibuz este 002, ex. 462
*Văzut şi de mine pe acele trasee.
Deci...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.