- ambele capete de linie comune
- trasee parţial diferite
şi erau deservite de tipuri diferite de mijloace de transport în comun. Numele străzilor menţionate sunt cele actuale (pentru o înţelegere mai uşoară)
DUBLURA 9-14 (9-le autobuz, 14-le troleibuz)
Ambele trasee porneau de la capătul de linie Bucium-Colina, ambele ajungeau la ERS-CUG, însă traseele erau parţial diferite. Repet! Parţial, nu total. Astfel, linia 9 a avut - cel puţin, în ultima perioadă de existenţă, adică înainte de a se introduce tramvaiul - traseu comun cu 14-le pe următoarele tronsoane:
- Colina - Hotel Central (Melody) şi Terapia - ERS CUG la dus
- ERS CUG - PMV (latura nordică) şi Moţilor - Colina la întors
porţiunile diferite fiind:
- Ferdinand - PMV (latura sudică) - Decebal - Oaşului - Muncii (până la Terapia) la dus
- Bariţiu - 1 Mai la întors
în cazul liniei 9 şi:
- 21 Decembrie - Avram Iancu - 21 Decembrie (continuare) - Paris - Clujana - Câmpul Pâinii - Bulgarilor - Fabricii la dus
- Fabricii - Câmpul Pâinii - Piaţa 1 Mai - Paris - Bucureşti - Abator - Bărceanu - Traian şi Ferdinand - Unirii - Memorandumului la întors
Trebuie precizat că, de-a lungul timpului, linia 9 la care mă refer (nu cea actuală) fluctuat, dar numai pe porţiunea dintre Palatul Babos şi Telecom. De exemplu, pe harta din 1980, 9-le (care figura ca 9R, adică rapid, nu retragere cum e în prezent) mergea dus-întors, pe Independenţei şi Coşbuc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.