- 1 (Bucium-Clujana) s-a păstrat
- 2 (Gară-Sf. Petru) nu mai era din 1987
- 3 (Snagov-Gară) s-a păstrat
- 4 (IRA-Gară) s-a păstrat
- 4 barat (IRA-PMV) devenise 5; în prezent, 5-ul e un fel de 8 translatat
- 5 (Gat-CUG) a devenit 26
- 6 (Viilor-PMV) nu mai era; a reapărut, mult mai târziu, ca 66 (Gară-Moldovan), iar apoi ca...22; absolut aiurea, ţinând cont că 22 trebuia să fie număr de troleibuz
- 7 (Alverna-PMV) a devenit 32; probabil aluzie la fostul 32 care, în prezent, e 40
- 8 (PMV-Aeroport) s-a menţinut
- 9 (Mănăştur-CUG) nu mai exista din 1987
- 10 (Zorilor-Gară) a devenit 35
- 10A (Casa Învăţătorului-Făget) era linie de agrement; nu mai exista în 1989, fiind reînfiinţată, recent, ca 40
- 11 (Gat-Gară) a devenit 27
- 12 (Gat-Clujana a devenit 41
- 13 (PMV-Plevnei) a devenit 36
- 14 (Bucium-CUG) s-a păstrat; avea alt traseu decât 9-le
- 15 (Gară-Valea Chintăului) a devenit 39, dar pe un traseu comun cu 100 până la Vama Chinteni; actualul 39 e o sinteză a fostului 39 cu fostul 15
- 16 (Catedrală-Băile Someşeni) nu mai era; a fost linie sezonieră
- 17 (Gară-Baciu) fusese reînfijnţat, în 1987, pe relaţia PMV-Decebal (în prezent, Burebista); în prezent, e inclusă în actualul M31
- 18 (Memorandumului-Sala Sporturilor) nu mai exista; era linie temporară
- 19: PMV-Bariera Tăietura Turcului) a devenit 37; prelungirea în zona Tetarom e recentă
- 20 (PMV-Direcţia Apelor Someş) a devenit 38; traseul diferea puţin
- 21 (Gat-IRA) a devenit 30
- 22 (Băişoara-Sf. Mihail) a devenit 33; ulterior traseul fost modificat spre "Republica"
- 23 (PMV-CUG) s-a păstrat
- 24 (Băişoara-Clujana) a devenit 34
- 25 (Bucium-Gheorgheni) s-a păstrat, dar pe un traseu diferit
- 26 (Bucium-IRA) a devenit 6
- 26 barat (Bucium-Sf. Petru) a devenit 7; în prezent, 7-le are traseul Nod Omega-IRA
- 27 (Bucium-Clujana, pe un traseu diferit de 1) nu mai era
- 28 (Gat-PMV) s-a păstrat
- 29-le (Bucium-PMV) s-a păstrat
- 29A: (Sf. Mihail-Sf. Ion) era linie de agrement care, în 1989, nu ştiu să mai fi fost
- 30-ul (Snagov-PMV) a devenit 2; în prezent, nu există
- 31 (PMV-estul Comunei Baciu) e şi în prezent
- 32 (PMV-Giratoriu Făget; pe atunci intersecţie obişnuită) nu mai era; ulterior a fost reînfiinţat ca 47, iar, în prezent, e inclus în 40 şi M16
- 33: (Nodul N-Floreşti) nu mai era; e posibil să fie actuala linie M24
- 34R (Bucium-IRA) era linie rapidă, dar în 1989 nu mai era; în prezent, o parte a acestei e inclusă în actuala 24 (indicativ aiurea)
- 35 (Bucium-Gară) a devenit 9; traseul era, puţin, diferit de cel actual
- 36: (IRA-Depozit Peco); Nu mai exista atunci, dar acum e inclusă în 8L
- 37: (Snagov-Gară-Mărăşti-Gheorgheni); nu mai exista în 1989
- 38: (Memorandumului-Enescu) era o linie temporară, fiind deservită de autobuze articulate doar în zilele de 1 Mai, 2 Mai şi 23 August; dat fiind faptul că indicativul 38 a fost dat fostei linii 20, e posibil ca vechea linie 38 să nu mai fi existat în 1989
- 39: (PMV-Maramureşului-Oaşului); nu mai exista în 1989, dar, în prezent, e inclusă în actuala linie 39
- 40 (Bucium-Sf. Mihail) s-a păstrat. După Revoluţie, a fost prelungită (o vreme) până la Catedrală, iar apoi desfiinţată; indicativul 40 a fost acordat - recent - fostei linii 10A
- 41 (Snagov-CUG) a devenit 10, iar apoi 48
- 42 (Alverna-Borhanci) nu era în 1989; a fost reînfiinţată, nu demult, ca 20 şi ca şi cursă scurtă a lui M13
- 43 nu era în 1989; ulterior s-a înfiinţat ca Mănăştur-IEIA, ia apoi Grigorescu-IEIA
- 44 nu era în 1989; în prezent, e linie nocturnă ocazională, între Gară şi partea de vest a Clujului
- 45 (PMV-CUG, apoi PMV-Vama Chinteni) nu mai exista în 1989; în prezent, e linie nocturnă ocazională între Gară şi partea de est a Clujului
- 46 (Zorilor-PMV) s-a păstrat; în prezent, e lungit spre sud
- 100: (Gară-Unimet): păstrat
- 101: (Bucium-Gară): păstrat
- 102: (Bucium-Unimet): păstrat
Ceea ce nu e evidenţiat, nu exista în 1989.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.