duminică, 13 decembrie 2015

REFORMA NUMERELOR ŞI A CULORILOR (3)

Reforma numerelor şi a culorilor părea a fi logică până când...o parte din liniile de troleibuz au redevenit linii de autobuz. Să o luăm pe rând:

  • 8. Aceasta, când a redeenit linie de autobuz, şi-a păstrat indicativul
  • 23. După retransformarea în linie de autobuz, 23-ul a devenit 49 pentru ca, apoi, să redevină 23

Următoarea etapă a fost atribuirea - unor trasee de autobuz înfiinţate după 1990 - a unor indicative corespunzătoare troleibuzelor. Să vedem câteva exemple:
  • 24. Iniţial, 24 avea traseul Mănăştur (Bucium)-Mărăşti fiind, aşadar, inclus în fostul 34 rapid. Ulterior, a fost prelungit până la Snagov
  • 22. E fostul 6 din anii '80 care, la prima reînfiinţare, a primit indicativul 66. Fiind flux redus de călători, ex. 6-le a fost desfiinţat şi reînfiinţat de mai multe ori, fiind, în prezent, deservit de microbuze
  • 21. PMV-Bună Ziua. Linie inexistentă anterior
  • 20. Este fosta 42 din perioada anului 1980, având traseul Teatru-Borhanci. Unele curse ale liniei M13 substituie linia respectivă deoarece 20-ul are doar câteva curse
  • 19. PMV-Mehedinţi. Linie inexistentă anterior
În rest:
  • o parte a fostelor linii 18 (Memo-Olimpic) şi 27 (Bucium-Clujana) sunt incluse în M26 (Chios-Cetatea Fetei)
  • cel puţin o parte a fostei linii 33 (Bucium-Floreşti) se regăseşte în traseele M21-M26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.